Het eerste bericht vanuit nu nog Nederland - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Robert Houwers - WaarBenJij.nu Het eerste bericht vanuit nu nog Nederland - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Robert Houwers - WaarBenJij.nu

Het eerste bericht vanuit nu nog Nederland

Door: Robert Houwers

Blijf op de hoogte en volg Robert

25 Februari 2014 | Nederland, Winterswijk

Mijn eerste bericht hier.
Over een week is het dan zover. Dan stap ik al het vliegtuig in. Wat ging die tijd snel zeg.
Op een woensdag belde mijn moeder op met de mededeling dat ze samen met José Lam en Marcel Nienhuis voor 2,5 week naar Suriname gaat om hun oude dirigent te bezoeken. Hij is samen met zijn vrouw en kinderen naar twee jaar geleden naar Suriname vertrokken en heeft een stichting overgenomen. Voor mijn moeder, José en Marcel de reden om een keer te kijken in Suriname. Mijn moeder vertelde dat ze al een paar dagen flink aan mij zat te denken (lieve moeder heb ik toch). Ze vroeg me of ik mee wilde om een paar maand te gaan werken. Ik werd hier meteen zo enthousiast van dat ik op onderzoek uit ging. Nu, 7 weken later, vertrek ik bijna om bij ‘Lob Makandra’ te gaan werken. Eerst samen met mijn moeder, José en Marcel de cultuur opsnuiven en een beetje wennen aan het voor mij onbekende. Na 2,5 week gaan zij terug naar Nederland en blijf ik daar achter. Wat ik exact zal gaan doen weet ik niet maar ik zal vooral veel met kinderen gaan werken. Ik blijf dus van 4 maart tot 2 juni in Suriname. 3 juni kom ik om zeven uur weer aan in Nederland.
Maar daar zijn we nog niet. Eerst moet het grote avontuur nog beginnen. Voorbereidingen zijn veelal klaar en de spanning neemt mega toe.
Voor informatie van de stichting: www.lobmakandra.org

Dit was bericht nummer 1. Zo nu en dan zal ik hier een bericht plaatsten om jullie op de hoogte te houden. Maar op één voorwaarde: Dat jullie mij ook op de hoogte houden van wat er bij jullie gebeurt. Het lijkt me leuk zo af en toe een berichtje van je te horen. Het hoeft geen lap tekst te zijn maar een beetje informatie is al meer dan genoeg!

Groetjes Robert


  • 25 Februari 2014 - 10:42

    Henriette:

    Wauw! Een tijd om te genieten .tijd om je talenten in te zetten en een tijd om te beleven.
    Ik wens je een gezegende tijd!!

  • 25 Februari 2014 - 10:53

    Grytsje:

    Hoi, ik drink chocolademelk. Tot zover mijn beetje informatie.

  • 25 Februari 2014 - 11:02

    Elske:

    Haha, leuk dit! Geniet ervan! (:

  • 25 Februari 2014 - 12:00

    Astrid Kramer:

    tuurlijk houden we je op de hoogte, niet alleen de leuke dingen, de foute en slechte dingen horen daar natuurlijk ook bij.
    maar jij gaat daar gewoon genieten en de dingen beleven die je in de Hema niet meemaakt.
    en als je weer in het koude, natte ,saaie en kleurloze Nederland terug bent, gaan we weer een keer borrelen om jou avontuurlijke verhalen te mogen aanhoren.

  • 25 Februari 2014 - 13:37

    Els:

    Hey Robert
    Heel veel plezier gewenst! Geniet ervan en we houden je zeker in de gaten hier op 'waarbenjij.nu'
    Succes. Groetjes, Els

  • 25 Februari 2014 - 13:49

    Suzette:

    Haa Roberto!!

    Leuk dat je een waarbenjij gaat bijhouden! Ben benieuwd of dat daar ook kan ;-)
    Ik zal je zo af en toe eens ff een mailtje sturen met de nieuwtjes uit de achterhoek ;-)

    xx

  • 25 Februari 2014 - 14:37

    Aukje:

    hoi Robert.
    Wat leuk dat je al een verslag hebt geplaatst terwijl je nog niet weg bent.
    Heel veel voorpret, als ik er aan denk zal ik je af en toe een berichtje sturen.

  • 02 Maart 2014 - 22:36

    Ties Nauta:

    Leuk dat je deze onderneming aandurft maar weet dat je, je gesteund weet door veel mensen
    die je dierbaar zijn.
    Ook aan je mede reizigers een goede reis gewenst.
    vr gr tante en oom van josé lam.
    uit ommen.

  • 10 Maart 2014 - 20:54

    Ties Nauta:

    Hallo mensen
    Dat is leuk om jullie reis verslag te lezen.
    Aan reacties ontbreekt het jullie niet.
    Maar geniet alle dingen die voorbij komen.

    Wij kijken uit naar het volgende verslag.
    groetjes uit ommen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 6090

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 03 Juni 2014

Lob Makandra

Landen bezocht: